کالیبراسیون فلومتر گاز

کالیبراسیون فلومتر گاز

کالیبراسیون فلومتر گاز یکی دیگر از خدمات شرکت اندیشه سازان الکترونیک آسیا دارنده امتیاز سایت پیشرو سنجش و یکی از پیشگامان صنعت ابزار دقیق و اندازه گیری می باشد.

سایت پیشرو سنجش از سال ۱۳۹۳ به طور رسمی و تخصصی فعالیت خود را در زمینه فروش دستگاه های اندازه گیری و تولید دستگاه های اندازه گیری آغاز نمود. این شرکت با بهره مندی از کادری مجرب و با سابقه در زمینه فروش دستگاه های دبی سنج، اندازه گیری سرعت انواع سیالات و دبی سنجی گاز آماده است تا خدمات خود را با بهترین کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن و به صرفه ترین قیمت به مشتریان عزیز ارائه نماید. با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی را در خصوص دبی سنجی گاز ارائه دهیم.

دبی سنجی گاز یا کالیبراسیون فلومتر گاز چیست

یکی از خدماتی که تیم ما در انجام آن پیشتاز می باشد دبی سنجی سیالات گازی در محل مشتری است. این اقدام در بخش کالیبراسیون فلومتر گاز شرکت پیشرو سنجش انجام می‌شود.

امروزه تقریبا تمامی واحد های صنعتی بزرگ و کوچک از خدمات دبی سنجی گاز استفاده می نمایند. بنابراین نیاز بر این است تا این خدمات به سریع ترین شکل ممکن در زمانی کوتاه و با قیمتی مناسب به آن ها عرضه گردد.

فقط کافیست قیمت ها و نوع خدمات ما را مقایسه نمایید . جهت اطلاع بیشتر از خدمات ما با شماره های موجود در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

چرا نیاز به دبی سنجی گاز و دیگر سیالات داریم

از آنجایی که دقت لوازم اندازه گیری در یک محیط صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است ، لذا لازم است تا این دستگاه ها به صورت دوره و در بازه زمانی حداکثر ۱ ساله مورد تست و صحت آزمایی قرار گیرند و در صورت نیاز کالیبره و یا تعمیر گردند.

امروزه با توجه به افزایش قیمت ارز و وجود تحریم ها از سوی شرکت های تولید کننده لوازم اندازه گیری ، خرید یک دستگاه مرجع جهت کالیبره نمودن لوازم اندازه گیری با هزینه های بالایی همراه می باشد.

برون سپاری کالیبراسیون فلومتر گاز به شرکت ها

در چنین شرایطی بهترین و ایده آل ترین شرایط برون سپاری دبی سنجی دستگاه به صورت دوره ای می باشد.

در برون سپاری دبی سنجی دوره ای دیگر نیاز نیست نا مشتری دستگاهی چند صد میلیون تومانی را خریداری نماید و از طرفی ریسک نگه داری آن را بپذیرد. دیگر نیست تا فرد و افرادی را استخدام نموده و مدتی را نیز صرف آموزش آن ها نماید.

شرکت هایی که دبی سنجی به آن ها سپرده می شوند قابلیت صدور گواهی های معتبری را دارند که می توان آن ها را به مراجع بالا تر ارائه نمود.

مزایای برون سپاری کالیبراسیون فلومتر گاز

  • عدم نیاز به استخدام و آموزش افراد خبره
  • صرفه جویی در زمان
  • دریافت گواهی معتبر از سمت شرکت های کالیبراسیون
  • عدم نیاز به هزینه برای خرید دستگاه های گران قیمت
  • عدم پذیرش ریسک بالای نگه داری از دستگاه های گران قیمت

مراحل انجام دبی سنجی گاز در محل توسط پیشرو سنجش

  1. تماس مشتری با شرکت کالیبراسیون فلومتر گاز
  2. ارسال اطلاعات از دستگاه هایی که نیاز به دبی سنجی دارند
  3. ارسال آدرس از محل دقیق دستگاه ها
  4. اعزام کارشناس توسط پیشرو سنجش به محل و انجام دبی سنجی
  5. صدور گواهی معتبر برای مشتری

دبی سنجی گاز در محل با چه دستگاهی انجام می شود

سایت پیشرو سنجش از افراد با تجربه و مجرب جهت انجام کالیبراسیون فلومتر گاز استفاده می نمایند. این افراد دارای تجربه کاری بالا و علم به روز در این زمینه می باشند. علاوه بر این دستگاهی جهت دبی سنجی گاز از آن استفاده می شود دارای دقت اندازه گیری بالا و ساخته شده توسط شرکت معتبر ساخت دستگاه های اندازه گیری می باشد.

فلومتر General Electric Panametrics PT878GC

شرکت جنرال الکتریک آمریکا همان شرکتی است که توسط توماس ادیسون در سال ۱۸۹۲ پایه ریزی شد. این شرکت در طول ۱۳۰ سال فعالیت خود با استفاده از افراد با استعداد و دانشمندی که به استخدام خود در آورده همیشه در دنیای تکنولوژی و الکترونیک پیشتاز بوده است.

امروزه این شرکت محصولات مختلفی از جمله لوازم خانگی، لوازم پیشرفته اندازه گیری و حتی صنایع نظامی و هوا وفضا را تولید می نماید.

فلومتر التراسونیک پرتابل این شرکت جزو با کیفیت ترین نوع خود در بازار ابزار دقیق می باشند.

نوع PT878GC مربوط به اندازه گیری گاز می باشد و قابلیت اندازه گیری سیال گاز بدون نیاز به برش لوله را دارا است. تجهیزی که کالیبراسیون فلومتر گاز را به خوبی انجام می‌دهد.

کالیبراسیون فلومتر گاز
کالیبراسیون فلومتر گاز

گواهی کالیبراسیون ISO 17025 چیست

ISO 17025 طبق یک استاندارد بین المللی کاملا مختص کالیبراسیون می‌باشد. آزمایشگاه‌های آزمون از این استاندارد استفاده می‌کنند و برای احراز صلاحیت آزمون‌ها و کالیبراسیون و نمونه‌برداری‌ها طبق آن اقدام می‌نمایند. پیشرو سنجش جهت اطمینان از دبی سنجی گاز نیز از این استاندارد استفاده می‌کنند.

کاربرد استاندارد ایزو ISO 17025

برای آزمون و کالیبراسیون فلومتر گاز در بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها از این استاندارد کمک گرفته می‌شود. همچنین آزمایشگاه‌هایی که می‌خواهند از سیستم کیفی و فنی و اجرایی خود اطمینان حال کنند این استاندارد استفاده می‌کنند.

اهمیت توجه و پیاده سازی استاندارد ایزو ISO 17025

سیستم کیفیت ایزو ۱۷۰۲۵ یک سیستم مبتنی بر کیفیت است که کمک ‌کند خدمات خود را با بهترین کیفیت به مشتری ارائه دهید. اقدامات فنی و تخصصی با کمترین درصد خطا و اشتباه انجام می‌شود. این گواهینامه با اعتبار خود، اعتماد مشتریان را جلب می‌کند.

صدور گواهینامه استاندارد ۱۷۰۲۵ ISO

این این نوع گواهینامه توسط CB و به صورت non accredited صادر می‌شود. آزمایشگاه‌ها نیز می‌توانند از طریق یک نهاد ارزیابی خارجی گواهینامه را دریافت نمایند. بهتر است که این استاندارد را سازمان‌های اعتباربخشی صادر کنند.

در این ایران سازمان اعتبار بخشی AB و مرکز تایید صلاحیت موسسه استاندارد ایران NACI می‌توانند گواهینامه را صادر نمایند.

جمع بندی

کالیبراسیون فلومتر گاز یکی از خدمات پیشرو سنجش می‌باشد که با دقیق‌ترین و بهترین دستگاه موجود در دنیا این اقدام صورت می‌پذیرد. در صورت تکمیل اطلاعات خود و یا وجود هر گونه سوالی می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

برای شروع گفتگو از طریق Whatsapp روی نام کارشناس کلیک کنید

×